Plac utwardzony w pierwszej linii względem torów
- Powierzchnia: 8700 m kw.
- Automatyczny system awizacyjny na bramach wjazdowych na teren zakładu z możliwością udostępnienia panelu awizacyjnego dla kontrahenta.
- Bezpośredni dostęp do frontu przeładunkowego w relacji wagon – plac i odwrotnie towarów neutralnych oraz RID/ADR (po wcześniejszej weryfikacji) w tym: Big-Bagi, palety, towary masowe, kontenery morskie, Project Cargo
- Realizacja przeładunków bezpośrednich w relacji wagon – auto
- W ramach współpracy usługa ostatniej mili wraz z asystą przy przeładunkach realizowana jest lokomotywą i drużyną manewrową SIARKOPOL Gdańsk
Plac utwardzony w drugiej linii względem torów
- Powierzchnia: 45 000 m.kw.
- Wyposażony w automatyczny system awizacyjny na bramach wjazdowych na teren zakładu z możliwością udostępnienia panelu awizacyjnego dla kontrahenta.
- Możliwość przeładunku w relacji auto – plac i odwrotnie towarów neutralnych oraz RID/ADR (po wcześniejszej weryfikacji) w tym: Big-Bagi, palety, towary masowe, kontenery morskie, Project Cargo
- Skomunikowany drogami wewnątrz terminalu z frontem kolejowym umożliwiającym przeładunki towarów masowych i zjednostkowanych
Plac utwardzony w pierwszej linii względem torów:
- Powierzchnia: 10 000 m kw.
- Bezpośredni dostęp do frontu przeładunkowego w relacji wagon – plac/auta i odwrotnie
- Wyposażony w automatyczny system awizacyjny na bramach wjazdowych na teren zakładu z możliwością udostępnienia panelu awizacyjnego dla kontrahenta.
Możliwość przeładunku w relacji auto – plac i odwrotnie towarów niewymagających utwardzonego terenu