Plac utwardzony w pierwszej linii względem torów

  • Powierzchnia: 8700 m kw.
  • Automatyczny system awizacyjny na bramach wjazdowych na teren zakładu z możliwością udostępnienia panelu awizacyjnego dla kontrahenta.
  • Bezpośredni dostęp do frontu przeładunkowego w relacji wagon – plac i odwrotnie towarów neutralnych oraz RID/ADR (po wcześniejszej weryfikacji) w tym: Big-Bagi, palety, towary masowe, kontenery morskie, Project Cargo
  • Realizacja przeładunków bezpośrednich w relacji wagon – auto
  • W ramach współpracy usługa ostatniej mili wraz z asystą przy przeładunkach realizowana jest lokomotywą i drużyną manewrową SIARKOPOL Gdańsk

Plac utwardzony w drugiej linii względem torów

  • Powierzchnia: 45 000 m.kw.
  • Wyposażony w automatyczny system awizacyjny na bramach wjazdowych na teren zakładu z możliwością udostępnienia panelu awizacyjnego dla kontrahenta.
  • Możliwość przeładunku w relacji auto – plac i odwrotnie towarów neutralnych oraz RID/ADR (po wcześniejszej weryfikacji) w tym: Big-Bagi, palety, towary masowe, kontenery morskie, Project Cargo
  • Skomunikowany drogami wewnątrz terminalu z frontem kolejowym umożliwiającym przeładunki towarów masowych i zjednostkowanych

Plac utwardzony w pierwszej linii względem torów:

  • Powierzchnia: 10 000 m kw.
  • Bezpośredni dostęp do frontu przeładunkowego w relacji wagon – plac/auta i odwrotnie
  • Wyposażony w automatyczny system awizacyjny na bramach wjazdowych na teren zakładu z możliwością udostępnienia panelu awizacyjnego dla kontrahenta.

Możliwość przeładunku w relacji auto – plac i odwrotnie towarów niewymagających utwardzonego terenu